Haberler Müşteri Memnuniyeti ve Yönetimi
  • 9.02.2015

Müşteri Memnuniyeti ve Yönetimi

Odamızda 20 Şubat 2015 Cuma günü 09:00-16:00 saatleri arasında “Müşteri Memnuniyeti ve Yönetimi” Eğitimi yapılacaktır. Katılmak isteyen kişilerin 0(380)524 25 50-112 nolu telefondan Vildan Hanım’ a kayıt yaptırmaları rica olunur.

Odamızda 20 Şubat 2015 Cuma günü 09:00-16:00 saatleri arasında “Müşteri Memnuniyeti ve Yönetimi” Eğitimi yapılacaktır. Katılmak isteyen kişilerin 0(380)524 25 50-112 nolu telefondan Vildan Hanım’ a kayıt yaptırmaları rica olunur.

 

KATILIM FORMU İÇİN TIKLAYINIZ.