Düzce Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu’nun 24/08/2022 tarih ve 233 sayılı kararıyla kabul edilmiştir.
Düzce TSO, tüm iletişim kanallarından iletilen şikayetleri kayıt altına alır ve hizmetlerini iyileştirme yönünde bir fırsat olarak değerlendirir.
Düzce TSO şikayet kabul yollarından en az birini ücretsiz tutmayı taahhüt eder. Bu taahhüt doğrultusunda telefon ve fax dışında kalan diğer iletişim kanallarından gelen şikayetleri ücretsiz kabul etmektedir.
Bildirimleri Kayıt Altına Alma
Üyelerimiz tarafından iletilen şikayetler farklı kayıt numaraları altında kayıt edilir ve üyemizin tercih ettiği geri dönüş kanalına göre, kayıt altına alındığına dair bilgilendirme yapılmaktadır. Paylaşılan her türlü kişisel bilgi gizlilik politikası doğrultusunda muhafaza edilmektedir.
Şikayetin İncelenmesi ve Değerlendirilmesi
Düzce TSO kendisine ulaşan şikayetin önceliğini göz önüne alarak makul bir çabayla araştırma gerçekleştirir.
Hızlı bir çözüm bulunamıyorsa, şikayetçinin yerinde incelemelerde bulunmak için ziyaret gerekebilir. Müşteri Memnuniyet Yönetim Temsilcisi elde ettiği bulguyu Düzce TSO’da şikayetin muhataplarına incelemeleri için gönderir.
Nihai Bilgilendirme
Müşteri şikayetlerinin mümkün olan en kısa sürede yanıtlanması Odamızın önceliklerindendir. İletilen tüm şikayetler objektif ve adil olarak değerlendirir, üyelerimiz kendisine iletilen bilgilendirmeden memnun olduğunda şikayet kaydı sonuçlandırılır.
Sürekli İyileştirme
Şikayetlerin yinelenmesini engellemek amacıyla düzeltici faaliyetler belirlenerek süreçlerimizi sürekli revize ederiz. Yapılan iyileştirme faaliyetlerin etkinliği sürekli izlenir.